تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

درخشش ارسلان در روز بد شیمیدر|جوانان خستگی ناپذیر

  • کد خبر: ۵۴۳۴۵
  • ۱۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۴
درخشش ارسلان در روز بد شیمیدر|جوانان خستگی ناپذیر
ارسلان کاطمی در روز بد یاران شیمیدر توانست با 11 امتیاز، 17 ریباند و کارآرایی 31 بهترین بازیکن زمین شود.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های بسکتبال شیمیدر قم و کوچین آمل با برتری ۷۰ بر ۵۸ شیمیدر تمام شد.
بازیکنان آغازگر شیمیدر قم: رافی درغوک اسیان، عماد سلمانی، مهراد آتشی، ارسلان کاظمی و مهدی اسماعیلی
سرمربی: مصطفی هاشمی

بازیکنان آغازگر کوچین آمل: محمد هادی لکزایی‌فرد، امیرحسین یازرلو، نصرت یازرلو، محمدمهدی رحیمی و پارسا فلاح
سرمربی: رضا نوری

کوارتر نخست
عماد سلمانی سبد اول را می‌گیرد آن‌هم با پرتابی ۳ امتیازی. اینطرف امیرحسین آزرلو هم سبد اول را برای کوچین می‌گیرد. رافی هم پرتابی می‌زند که ابتدا ۲ و بعد با اصلاح داوران ۳ امتیاز برایش منظور می‌شود. بلاک پارسا فلاح روی ارسلان نیمکت شیمیدر را در بهت فرو می‌برد، اما مهراد آتشی و رافی ۴ امتیاز دیگر می‌گیرند. پیتر گریگوریان هم با ورودش ۳ امتیاز به حستب کوچین واریز می‌کند. سرانجام دست ارسلان هم به سبد باز می‌شود. عماد امتیاز بعدی را برای شیمیدر می‌گیرد و علیزاده اینطرف ۳ امتیاز را جبران می‌کند. مهدی اسماعیلی شانس امتیاز گرفتن را با دو پرتاب آزاد بد از دست می‌دهد تا محمد مهدی لکزایی با لی‌آپی دیدنی سبد شیمیدر را فتح کند. دو امتیاز آخر کوارتر اول، اما متعلق به مهراد و شیمیدر است تا شاگردان هاشمی وقت اول را ۱۶ بر ۱۰ ببرند.

کوارتر دوم
پارسا فلاح بازی خوب کوارتر اولش را با دو امتیاز ابتدایی وقت دوم کامل می‌کند. در حمله بعدی خطای غیر ورژشی روی محمدمهدی لک‌زایی او را پشت خط پرتاب می‌فرستد، اما یکی از پرتاب‌های محمدمهدی گل می‌شود تا اختلاف به ۳ کاهش یابد. احسان صمدی هم همین کار را تکرار می‌کند و این یار فلاح اختلاف را به دو امتیاز کاهش می‌دهد. ۱۷ بر ۱۵. صمدی شوت مکث بی‌نقصی می‌زند. این‌طرف بازهم کوچین یکی از دو‌پرتابش را با علیزاده گل می‌کند. این بازی قرصت خوبی است تا هاشمی به نیمکتش هم گوشه نگاهی داشته باشد پس نوید خواجه زاده به میدان می‌رود تا ارسلان را راه بیاندازد. علیزاده یک تنه سبد شیمیدر را فتح می‌کند، اما کار خوب خواجه‌زاده و در ادامه صمدی ۴ امتیاز دیگر به حساب قمی‌ها می‌ریزد. با فول گلی که علیرضا نقدی‌پور از خواجه‌زاده می‌گیرد، مصطفی هاشمی ناگزیر از درخواست وقت استراحت می‌شود. این بار نوبت رحیمی است که شیمیدری‌ها را بلاک کند و خود اوست که در ادامه به سبد حریف هم می‌رسد. ۳ امتیازی رافی کمی قمی‌ها را به حاشیه امنیت می‌برد. علی شهریاری یکی از دو پرتابش را گل می‌کند و اسماعیلی بازهم دو‌پنالتی خراب می‌کند. نیمکت شیمیدر تکنیکال می‌گیرد تا شهریاری اختلاف را به حدافل کاهش دهد. ۲۸ بر ۲۷. رافی در ادامه ۳ امتیاز با پنالتی و لی آپ می‌گیرد و پارسا هم به رسم بسکتبال ایران یکی از دو پرتابش را هدر می‌دهد، اما گریگوریان از فرصت پنالتی نهایت بهره را می‌برد تا اختلاف در پایان نیمه نخست به یک کاهش بیابد. ۳۱ بر ۳۰ به سود شیمیدر!

کوارتر سوم
رافی سبد اول نیمه دوم را می‌گیرد، اما رحیمی کوتاه نمی‌آید و جبران می‌کند. خود رحیمی پس از سبد بعدی که مهراد برای شیمیدر می‌گیرد، بازهم کار شیمیدری‌ها را جبران می‌کند. صمدی از راه می‌رسد و یک ۳ بی نقص می‌زند. مرتضی طاهری در چنبره ۳ بازیکن کوچین گیر می‌افتد تا شاگردان هاشمی برای دومین بار زمان مالکیت را از دست بدهند. پارسا فلاح اختلاف را کمتر می‌کند، ولی طاهری این بار تلافی می‌کند و فول گل می‌گیرد، اما پرتابش راهی به سبد جوانان ندارد. بلاک محمدهادی لکزایی‌فرد روی مهراد دست کمی از گرفتن یک سبد ندارد و برادرش محمدمهدی هم از پشت قوس سبد شیمیدر را فتح می‌کند. مهراد جبران می‌کند و ۳ امتیاز با فول گل می‌گیرد و وحید حاجیان هم از پشت قوس به کوچین ۳ می‌زند تا شاگردان هاشمی در پایانی این وقت ۴۹ بر ۴۳ پیش باشند.

کوارتر چهارم
سبد اول این کوارتر یک امتیازی و به نام ارسلان از روی پرتاب آزاد است. خود ارسلان سبد بعد را هم می‌گیرد. کوچین خستگی‌ناپذیر می‌جنگد، اما کم‌تجربگی هادی لکزایی‌فرد ۳ پرتاب مفت و مسلم و ۳ امتیاز برای وحید حاجیان دارد. با لی‌آپ بعدی ارسلان، نوری بی‌درنگ تایم اوت می‌گیرد. در بازگشت پارسا است که از پشت قوس به شیمیدر ۳ می‌زند. پرتابی که رافی خیلی زود جوابش را می‌دهد. تجربه شیمیدر رفته رفته خودش را دیکته می‌کند تا تیم قمی اختلاف را بیشتر و بیشتر کند. ۶۲ بر ۴۸. اسماعیلی هم سرانجام روی پاس ارسلان امتیاز می‌گیرد. سرانجام کوچین از ۵۰ عبور می‌کند و شیمیدر همچنان روی پنالتی امتیاز می‌گیرد. رحیمی روی رییاند حمله مانور می‌دهد و دست آخر هم بهنام جمعه‌زاده یک ۳ زیبا می‌زند تا بازی ۷۰ بر ۵۸ به سود شیمیدر تمام شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->